Söndagens LB:3

 
Trots lördagens besvikelse var jag faktiskt riktigt taggad och förväntansfull att få tävla en dag till. Jag hade inga större förväntningar på procenten, inte heller på kommentarer eller liknande från domaren utan la fokus på att hitta en bra känsla, bra ridning, få ponnyn att visa upp sig från sin bästa sida och att vi skulle ha roligt inne på banan! Allt kändes riktigt bra; travprogrammet fläckfritt, halterna fick vi till riktigt bra och galoppen kändes stor och luftig. Mellantraven blev bättre denna dag = jag red bättre och lyckades få han att länga ut steget mer. Ryttarmiss av mig efter skritten, -2 poäng där och sedan obalans efter första galoppvolten där vi inte riktigt var överens om var avbrottet skulle vara. Resterande kändes super och vi belönades med 62,58%!
Lucifer | |
#1 - - Malin:

Orkade inte kolla hela programmet för jag är lat ;-) Men snygg första halt där över medellinjen! Och vilken fin galopp han har fått, stor skillnad :-)

Svar: Vad kul att läsa!! Tack! Det värmer :)
Pernilla Larsson

Upp