Semesterformen 2015

 
Många som inte vet vad exakt det är jag gör just nu men jag är en av deltagarna i tävlingen Semesterformen 2015. Det är inte bara ett instagram-fenomen utan faktiskt på riktigt så att säga. Mellan datumen 29/7 - 10/8 är vi ett helt gäng som deltar utifrån personliga kost- och träningsscheman som är utformade efter varje enskild individs livsstil och förutsättningar. Bilder är tagna på vår dagsform första dagen och samma sak kommer att göras sista dagen. De personer som har gjort de största och bästa förändringarna under den här tiden kommer att gå till final och där kommer vinnaren av tävlingen röstas fram av allmänheten; alltså vem som helst kan rösta. Jag kommer ge 110% hela tävlingen ut för jag vill stå där i finalen, stolt över det arbete jag har lagt ner och veta att jag har gjort allt jag kunnat. Självklart vill jag ta hem hela skiten, och jag kommer att arbeta för det. Varför ska jag smyga om det? Tävling är tävling. Halva tiden har gått, halva klar. Då kör vi ända in i kaklet!
Träning | |
Upp