Fortsätter kämpa vidare

Från gårdagens styrkepass! Nya tights från icaniwill.se
 
Senaste 6 veckorna har jag följt ett visst schema där jag t.ex. kört ben måndag och fredag osv. Nu när det är tävling till helgen är det som bäddat för att det ska gå dåligt om jag kör ben på fredag = träningsvärk på dressyrtävling? Inte det smartaste. Så jag lägger om veckans träning lite! Idag blir det ben istället och så jobbar jag överkropp och HIIT torsdag och fredag. Under helgen lär jag inte hinna med någon träning, kommer inte orka heller för den delen. Sedan är det bara ladda om för måndag och ny vecka och då kan jag rulla på som vanligt med mina muskelgruppsdagar! När man gymmar och och rider är det viktigt att tänka till och få till livspusslet med båda så inte den ena förstör för den andra.
Träning | |
Upp