3 dagar kvar nu

 
Nu är det bara lördag, söndag och BAM så kommer måndag och då ska den slutliga vägningen, mätningen och bilderna tas. Sedan är det bara hålla tummarna att allt slit har gett resultat och att svenska folket tycker att jag är värd alltihopa. Träningen går som på räls! Dock på grund av för hård säng när jag var bortrest har det resulterat i en ihopklämd nerv i svanskotan så jag vågar inte belasta ryggen alltför mycket. Under dagens benpass kunde jag köra på som vanligt men vågade inte maxa i sumo marklyften då även ryggen får arbeta rejält där. Jag känner mig så otroligt stark i kroppen och känner mig... självständig? On top of the world? Jag vet inte hur jag ska beskriva det men det är en fantastisk känsla! Avslutade med 20min HIIT på cykeln (ryggen tar för mycket stryk när jag springer) och det var skakiga ben som klev av kan jag säga... Svettig, brännande muskler och ett leende är hur jag avslutade gympasset. Underbart! Älskar lyckoendorfinerna som bara sprutar runt i kroppen!
 
Tog hand om mig själv även efter och unnade mig en hel del! Hårinpackning, bod butter över hela kroppen, dammsugit + dammtorkat hela lägenheten, diskat, stökat undan en hel del. Då känner jag mig nöjd och kan slappna av när jag vet att jag har en fin lägenhet att andas ut i. Nu ska jag njuta av en kväll i soffan med en vän och ta vara på sommarkvällen!
Träning | |
Upp