Blötare än blötast

Måste erkänna att det är kul att det syns lite konturer på axlar och bröst på denna bild. GIRLPOWER!
 
Träningen onsdag och torsdag gick väldigt bra! Onsdag körde jag slut på bröst + triceps + mage och igår blev det axlarna + mage som fick sig en omgång. Egentligen vill jag inte köra samma muskelgrupp två dagar i rad då dom behöver tid för återhämtning men så blev det denna vecka. Båda passen avslutades med HIIT 20min på löpbandet. Härlig känsla att vara sådär äckligt blöt av svett att det bildas en hinna på kroppen. Hahaha :D Idag pausar jag från löpbandet och kör slut på benen och rumpan istället.
 
4 veckor av semesterformen har gått och jag har tappat totalt 7% av ursprungliga kroppsvikten. Inte riktigt det resultat jag ville ha denna vecka men jag kämpar och sliter på! Två veckor kvar, och då ska jag bannemej ha nått målet! KRIGA!
Träning | |
Upp