Söndagens LA:3

 
Sista klassen för helgen och värmen hade verkligen stigit under dagen! Valde att ta all framridning i ridhuset för att spara på bådas krafter. Känslan var lika bra som klassen innan; fin för hjälperna och gjorde allt jag bad om och kämpade för att det skulle bli så bra som möjligt. Gick upp till banan 5min innan start och laddade igång och redan där kände jag hur värmen påverkade oss båda. Sa för mig själv att det är de sista 5min vi har kvar att jobba och då ger vi allt! Har inget att säga om ritten; i efterhand är det inget som jag velat gjort annorlunda utan i ridande stund kändes allt toppen. Kommer ihåg att när sista hälsningen var gjord sköljde tröttheten över oss och det gick långsamt att ta oss ut från banan. Knappt så vi orkade in i ridhuset svalka, hahaha! Ritten belönades med 60,00% och det känner jag mig nöjd med! Duktiga ponny!
 
Värmen verkar ligga kvar idag och efter helgens prestationer tar vi oss en promenad senare och gör inget mer avancerat än så. Kropparna måste få återhämta sig också!
Lucifer | |
Upp