Snart dags för skola

 
Träningen går bra, jag går mest bara och väntar på att Luciaformen ska börja så jag har ett mål att arbeta mot och regelbunden kontakt med min PT. Måste erkänna att jag inte vara lika strikt med kosten sedan Semesterformen tog slut men som alla säger; man måste njuta av det goda också! Men nu känner jag att min kropp mår inte bra av socker och gluten, så jag tänker ta bort det helt ur min kost. Jag blir seg i huvudet, kroppen sväller och magsmärtorna kommer med jämna mellanrum. Så vill jag inte leva, utan vill känna mig pigg och stark. Speciellt nu när skolan drar igång så vill jag ga 110% fokus för att suga åt mig av all kunskap så det är bara börja planera och förbereda matlådor!
 
Ikväll blir det benen som får sig en omgång, svetten kommer rinna fint!
Träning | |
Upp